احسان رئیسی

احسان رئیسی: طراح سایت وردپرسی و متخصص سئو - آموزش و انجام پروژه‌های طراحی سایت و سئو

احسان رئیسی

احسان رئیسی: طراح سایت وردپرسی و متخصص سئو - آموزش و انجام پروژه‌های طراحی سایت و سئو

احسان رئیسی

احسان رئیسی: طراح سایت وردپرسی و متخصص سئو - آموزش طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو

کتاب راز 120 میلیاردی - احسان رئیسی

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

" راز 120 میلیاردی "

یادمه همیشه میگفتن امروز کتابی بنویسید تا در آینده با نگاه کردنش لذت ببرید. منم سعی کردم حرف هایی رو داخل این کتاب بنویسم که هر روز دارم زندگیشون می کنم و وقتی در آینده نگاشون میکنم ازش لذت ببرم این کتاب برای من مثل یه فرمول ریاضی یا فیزیک میمونه! خیلی از این فرمول ها بهمون یاد دادن و ما هم خیلی از این فرمول هارو اثبات کردیم یا باهاشون تونستیم یه چیزی بسازیم یا بدست بیاریم. اما اینجا دیگه فرمول ریاضی و فیزیک نیست...فرمول زندگیست 💯

چیزی که هر روز باید بنویسیمش در این کتاب سعی کردم از چیزهایی صحبت کنم که بدون شک برای همه ما مهمه و استثنائی هم نداره. این کتاب یه فرمول زندگی داره که هر روز باید بنویسیش...

 

فهرست مطالب کتاب الکترونیکی "راز 120 میلیاردی"

 

آغاز سفری لذت بخش

درباره‌ی نویسنده

مقدمه: چرا تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم؟

فصل اول: معرفی 13 روش‌ سرمایه گذاری

فصل دوم: 2 روش سرمایه گذاری اختصاصی

فصل سوم: 5 موج کسب‌وکار

فصل چهارم: دنیای اینترنت

فصل پنجم: فرمول و راز 120 میلیاردی

فصل ششم: عادات کوچک، نتایج بزرگ

تمرین: چک جادوئی

سخن پایانی

سوال آخر

 

لینک خرید کتاب الکترونیکی "راز 120 میلیاردی"

 

https://ehsanraeisi.com/#120billion

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۳
احسان رئیسی

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۰۹ نصب دوربین مداربسته

سلام، شما کانال تلگرامم دارید؟

پاسخ:
سلام، بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی